۲۵ مهر ۱۴۰۳، ۱۲:۳۶

موسیقی فجر ۴۰ در آینه مهر؛

انتشار فراخوان جایزه «موسیقی و رسانه»

انتشار فراخوان جایزه «موسیقی و رسانه»

فراخوان ششمین دوره جایزه «موسیقی و رسانه» منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی انجمن موسیقی ایران، دبیرخانه چهلمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر، فراخوان ششمین دوره جایزه «موسیقی و رسانه» را منتشر کرد.

این جشنواره به‌منظور پاسداشت نقش بی‌بدیل رسانه‌ها در پوشش رخدادهای فرهنگی‌ هنری حوزه موسیقی، رویکرد علمی در نقد حوزه موسیقی، معرفی و ایجاد شناخت عمومی از موسیقی در جامعه و مشارکت مؤثر اصحاب رسانه در تقویت تعامل هنرمندان عرصه موسیقی با رسانه‌ها، فراخوان ششمین دوره برگزاری جایزه «موسیقی و رسانه» را منتشر کرد.

سامانه جشنواره به آدرس www.fajrmusicfestival.com از ۱ آبان تا ۳۰ دی‌ ماه سال جاری و بر اساس متن فراخوان، آماده ثبت‌نام متقاضیان از طریق «سامانه بامک» خواهد بود.

چهلمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر با موضوع و محوریت «وفاق ملی» به همت دفتر موسیقی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، توسط انجمن موسیقی ایران برگزار می شود.

این جشنواره به دبیری رضا مهدوی از ۲۳ تا ۲۹ بهمن‌ امسال در بخش‌های رقابتی (جایزه باربد) و غیررقابتی همزمان در تهران و استان‌های دیگر برگزار می شود و جایزه ترانه،‌ جایزه موسیقی و رسانه، تک‌آهنگ، نشست‌های پژوهشی و ... برخی از برنامه‌های دیگر این دوره از جشنواره خواهد بود.

برای دریافت فراخوان اینجا را کلیک کنید.

کد خبر 6258874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha